Duchu Święty przyjdź....

Dziś w naszej parafii młodzież przyjmuje sakrament bierzmowania. ... Jak było w moim życiu? Czy przyjąłem ten sakrament odpowiedzialnie? Jeśli zaś jestem jeszcze cały czas przed jego przyjęciem, to na ile świadomie podchodzę do tego, co ma się wydarzyć? 

Duchu Święty przyjdź i wypełnij moje życie....

Nigdy nie jest za późno żeby odnowić w sobie dar sakramentu bierzmowania...

Wszystkim, którzy w tym roku przyjęli ten piękny sakrament życzymy odkrywania w sobie i rozwijania w swoim życiu darów Ducha Świętego....

"Kościół jako wspólnota potrzebuje koniecznie sakramentu bierzmowania, gdyż dojrzałe spełnienie jego zbawczej misji możliwe jest tylko na drodze osiągnięcia dojrzałości wspólnotowej przez jego członków".



"O Duchu Święty, duszo mej duszy, uwielbiam Cię.
Oświecaj, kieruj, wzmacniaj i pocieszaj mnie.
Powiedz mi, co mam czynić i rozkaż mi to wykonać.
Poddaję się chętnie wszystkiemu, co ode mnie zażądasz,
pragnę przyjąć wszystko, co na mnie dopuścisz,
daj mi tylko poznać Twoją świętą wolę. Amen". 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Panie nasz, który włosy masz jak len i przechadzasz się po niebie...

Cały świat niech pozna Cię!