W naszej parafii...

Zakończyły się dziś rekolekcje parafialne....

Czy wiem, co jest dla mnie najważniejsze? 
Czy temu, co uważam za najważniejsze poświęcam tyle czasu ile powinnam? 
Jaka jest moja kobiecość, moja męskość? 
Czy widzę swoją przystojność, swoje piękno? 
Na czym mi zależy?
Czy próbuję rozumieć mojego męża/żonę i czy daję się rozumieć?
Komu powierzam moją rodzinę?

Koronka do Najświętszej Rodziny

(do odmawiania na różańcu)

Znak krzyża
lub:
Boże wejrzyj ku wspomożeniu memu,
Panie pośpiesz ku ratunkowi memu.
Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu
Jak była na początku, teraz i zawsze,
i na wieki wieków Amen.


Początek jak w modlitwie różańcowej:

Wierzę w Boga...,
Ojcze nasz...,
Zdrowaś Maryjo... (3 x),
Chwała Ojcu....


Na dużych paciorkach:

Pokłońmy się Jezusowi Chrystusowi, Synowi Bożemu,
który był posłuszny Maryi i Józefowi Świętemu.


Na małych paciorkach (10 razy)

Jezu, Maryjo, Józefie
– oświecajcie nas, dopomagajcie nam, ratujcie nas.

Chwała Ojcu.... 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Panie nasz, który włosy masz jak len i przechadzasz się po niebie...