List do mojej ukochanej Księżniczki


 Znalezione obrazy dla zapytania córka z ojcem

Moja Księżniczko...

Jesteś córką Króla i to nie jakiegoś króla. Jesteś Moją córką, a Ja jestem Bogiem całego nieba i całej ziemi. Jestem Tobą zachwycony! Jesteś źrenicą mojego oka. Jesteś córeczką Tatusia. Twój ziemski ojciec mógł kochać Cię i uwielbiać, lecz jego miłość nie jest doskonała, nieważne czy wielka czy mała. 
Ukształtowałem Twoje ciało. Przyozdobiłem Twój umysł i duszę. Znam Twoją osobowość i rozumiem Twoje potrzeby i pragnienia, widzę Twój ból i rozczarowania i kocham Cię do szaleństwa i z cierpliwością.
Wkrótce zobaczymy się twarzą w twarz - Ojciec i córka - i doświadczysz jakie cudowne miejsce przygotowałem dla Ciebie w raju. Poznasz wtedy, że choć jestem Bogiem, Moje ramiona nie są zbyt duże, by Cię w nich trzymać, Moja ukochana córko.

Z miłością,

Twój Król i Twój Tatuś w niebie 

/Sheri Rose Shepherd, Ukochanej Księżniczce. Listy pełne miłości od Twojego Króla./
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Panie nasz, który włosy masz jak len i przechadzasz się po niebie...

Cały świat niech pozna Cię!