Zrób porządek

W swojej duszy.

Bo kiedy dusza choruje Boże miłosierdzie może wydawać się nie dla mnie, wybaczenie zbyt odległe, a wiara taka niepotrzebna. Żeby skutecznie uporządkować duszę trzeba znaleźć czas dla siebie. Nie ma sensu nieustanne zarzucanie się obowiązkami mniej lub bardziej ważnymi tylko po to aby nie usłyszeć. Nie ma sensu bo ich realizowanie nie będzie mnie cieszyć, nie da mi świadomości spełnienia. Zasłuchać się w siebie i ciszę. 

Przede wszystkim jednak, zrobić porządek w swojej duszy to spotkać się z Bogiem w sakramencie pokuty i pojednania. On patrzy na mnie w tym sakramencie jak najlepszy Ojciec i jeśli Mu na to pozwolę - nie tylko uśmierza ból ale przemieni i da nawrócenie. Bez tego nie mam szans.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Panie nasz, który włosy masz jak len i przechadzasz się po niebie...

Cały świat niech pozna Cię!