W niepowodzeniu NIE jesteś sam!

Związuję się dzisiaj z Bożą siłą, by mną przewodziła,
z Bożą mocą, by mnie podtrzymywała,
z Bożą Mądrością, by mnie pouczała
z Bożym okiem, by nade mną czuwało,
z Bożym uchem, by mnie wysłuchiwało,
z Bożym Słowem, by dało mi mowę,
z Bożą dłonią, by mnie prowadziła,
z Bożą drogą, by stała przede mną,
z Bożą tarczą, by mnie chroniła,
z Bożą armią, by mnie zabezpieczała:
Chrystus ze mną, Chrystus przede mną,
Chrystus za mną, Chrystus we mnie,
Chrystus pode mną, Chrystus nade mną,
Chrystus po mojej prawicy, Chrystus po mojej lewicy,
 Chrystus, gdy leżę, Chrystus, gdy siedzę, Chrystus, gdy wstaję.

Chrystus w sercu każdego człowieka, który myśli o mnie,
 Chrystus w ustach każdego człowieka, który mówi do mnie,
Chrystus w każdym oku, które mnie widzi,
Chrystus w każdym uchu, które mnie słyszy.

/Fragment modlitwy św. Patryka znanej jako "Pancerz św. Patryka"/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Panie nasz, który włosy masz jak len i przechadzasz się po niebie...

Cały świat niech pozna Cię!