Jezus mówi do ciebie:

Znalezione obrazy dla zapytania cisza



SIEDZĄC PRZY MNIE W CISZY, pamiętaj, że jestem Bogiem obfitości. Moje dobra są niewyczerpane, a Moim błogosławieństwom nie ma końca. Żyjesz w świecie popytu i podaży, gdzie często brakuje tego, co niezbędne. nawet jeśli masz wszystkiego pod dostatkiem, widzisz ubóstwo w świecie wokół. Nie jesteś w stanie pojąć obfitości Moich dóbr - pełni Mojego bogactwa.

Spędzając ze mną czas, zaglądasz jak gdyby przez dziurkę od klucza do Mojego przepełnionego skarbca. Jest to przedsmak tego, co będziesz wiecznie doświadczać w niebie. Nawet teraz daję ci z siebie tyle, ile tylko twoja wiara pozwala ci przyjąć. Ciesz się moją obfitością, żyjąc według wiary, a nie dzięki widzeniu.
/Sarah Young, Jezus mówi do ciebie/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Panie nasz, który włosy masz jak len i przechadzasz się po niebie...